fredag 15 maj 2009

ok, jag är usel på att uppdatera min blogg.. I know!

Äntligen fredag..
jag o Isac har haft ett par riktigt mysiga dagar här hemma.
Han har varit dunderförkyld, så har fått va hemma från jobbet..
så vi har verkligen passat på o haft det mysigt:)
Men ikväll ska han åka till sin pappa o spendera helgen där...
HJÄLP!! Hur ska det gå... för mig alltså!!! Hmm...kommer nog
sakna ihjäl mig. Inte förräns på måndag kommer han hit igen..
buhuuuu... men det är ju bara o försöka vänja sig vid det.
svårt,svårt...

Men jag har iaf sett till att helgen är fylld me en massa roliga saker..
ikväll är vi ett gäng tjejer från jobbet som ska käka o dricka lite
gott o sen gå till Harrys :)
Och imorrn på dan sätter jag mig på en buss o åker till
Nyköping/Oxelösund. Sussa kommer o möter upp mig i Nyköping,
sen blir det en sväng på stan för att sedan åka hem till henne..
ska bli såå roligt! Va ju verkligen piiiinsamt länge sen jag va där sist!
Bättring får det bli på den fronten!

Nej,nu är det dags o börja laga iordning lunch till mig o min sötis:)
Ha en trevlig helg allihop!!:)

förresten.. Norge måste ju bara vinna eurovison song contest..
den låten är ju bara för härlig... heja norge!!;)

Inga kommentarer: