söndag 25 januari 2009


Hade en supertrevlig kväll hos min älskade syster,Tiina igår..
Hon färgade mitt hår, blev supernöjd.. nu är det mörkt o fint igen;)



Ja, här är resultatet.... Tack för hjälpen snälla Tiina!
*ha,ha..snodde bilden från Tiinas blogg, det funkade ;)*


Lilla Isac mår bättre idag, skönt... nu har ju stackarn haft

feber sen i onsdags..men som sagt ser ut som att det blir en

bättre dag idag.Han sov mellan oss i natt, trodde ett tag att

han sov i sin egna säng men hittade honom sen i fotändan...

lilla gubben;) Han ligger inte så still.

Sen imorse väckte han mig, han stog brevid

sängen o gav mig världens puss.. mitt <3>


Idag ska det tränas igen, skönt nu var det ju länge sen sist..

i början av veckan tror jag minsann att det va sist..

tiderna har inte passat riktigt...men har ju gått promenader

med Tiina nästan dagligen så det är ju bra..!!:)
Skönt när vågen nu sakta men säkert börjar visa lite mindre;)
Bara o fortsätta o kämpa... så man slipper bada i vassen i sommar..

ha,ha,ha...


Mmm.. skönt att det bara är söndag... många lediga dagar kvar..
ska bara njuta nu...


Hittade några urgulliga citat som jag bara va tvungen o

klämma in här..


Om du försöker ignorera en knackning på din dörr,
skrik då inte 'Nej!' när någon frågar: 'Är det någon hemma?'.
Källa: Nalle Puh

Ibland, när jag säger vad jag tänker,

märker jag att så tycker jag inte.
Källa: Kanin (Nalle Puh)

Inga kommentarer: