söndag 25 januari 2009

Näe...det är FAN inte sant!!

Jag o denna nya blogg tycks då inte komma överens...
Jag skriver o skriver o sen blir inläggen inte publicicerade
o bara försvinner.... *SUCK*

Ja, nyss så hade jag skrivit ett inlägg.. hmm... vi får väl börja
om från början o ta allt en gång till....

Vilken underbar avslutning på helgen det blev...
Va iväg o tränade med syrran nyss, ett riktigt bra pass tycker jag.
Körde järnet o tog slut på alla krafter... svettigt!
Men då är det ju alldeles underbart o hoppa in duschen...lääänge:)
Så nu är det så skönt,man har kommit ner i varv o allt är bara så
lugnt o skönt....

Så nu är man redo o ta tag i nästa vecka o allt den har o
komma med..

Imorgon ska jag träffa Ida... det va verkligen hur länge sen som
helst vi träffades sist, alltid har det kommit nått emellan.
Visst har vi setts på jobbet o så, men det är ju inte detsamma..
Så det ska bli roligt imorrn.. :)


Idag har lillkillen äntligen mått bättre.. ingen feber... :)

Min fina älskling...!!

Inga kommentarer: