fredag 5 juni 2009

Äntligen fredag!!
O nu har min lilla söta son kommit hem till mig igen..
som jag väntat o längtat efter denna dag!! :D
Det va så mysigt när det ringde på dörren o höra hans röst
i trappuppgången.. o mötas av "MAMMA!!" så fort man
öppnar dörren o sen få en härlig stor kram o puss!!
Japp,då är man nöjd o alla bekymmer försvinner!!
Ja, den lilla killen är mitt allt!! <3

Har haft en trevlig pratstund me min underbara vän Sussa,
du är galen lilla vännen min... men så underbart go! ;)
Är så glad att jag har dig... skulle bara va lite färre mil
mellan oss... saknar dej!!

Imorrn är det national dagen o ledig helg o se fram emot..
så två underbara dagar jag får spendera tillsammans me
Isac!! :) O så är ju Ida hemma.. tjohoo!!
Saknat henne väldans sen hon flyttade till Örebro.. så det
ska bli så roligt att träffa henne imorrn!! :)

Igår hade jag o Tiina en riktigt trevlig kväll med solning,
god mat o sen hårfärgning!! Bye bye utväxt :D
Nu skulle jag bara behöva komma till en frissa o klippa mig
oxå..inte gjort det på evigheter o nu ser det förjäkligt ut.
O till råga på allt så har ju min kära livskamrat slutat funka..
min PLATTÅNG!!!! HJÄLP, hur klarar man sig utan en
plattång! ((går ej... tro mig)) så jag gör allt för o få denna apparat
o funka några dar till så jag kan införskaffa mig en ny sådan när
skattepengarna kommer.... jag längtar!! :)

Mmm..sitter o lyssnar på ljuva toner från radion... farytale..
japp,den låten får mig o bli väldans glad.. ;)

Inga kommentarer: