måndag 15 juni 2009

Oj,jag tycks glömma den här lilla bloggen jämt ;)

Måndag kväll redan.. har haft en riktigt härlig dag idag,
jobbade bara på förmiddagen en kortis o tog sen en vända på stan..
va på jakt efter gardiner men hittade inga som jag ville ha :(
Sen har jag haft tvättstugan o vart iväg o tränat, så det va
helt underbart o få krypa ner nyduschad i en renbäddad säng..
mm..kommer sova gott inatt :D

Helgen som gick spenderades mesta dels i Oxelösund hos
Sussa o Anders!! Såå roligt var det, tack tack Sussa!!
Alltid så roligt o träffa dej vännen!! Du är såå tokig ;)

Snart midsommar..hmm..!!?? O det är såååå kallt ute..
fick ju till o med cykla med vantar(!!!!) i morse.
Får hoppas att värmen hittar tillbaks hit snart :)

1 kommentar:

Susanne sa...

Haha, jag säger då det. Hur tokig är inte du då som går med på alla mina tokigheter? :D Haha