måndag 30 mars 2009

...Förvirrad...

Ett ganska bra ord som beskriver hur jag är o
hur jag känner mig för tillfället...

såååå såååå många tankar som snurrar alldeles för
fort i huvudet, ena sekunden glad, andra vetja sjutton..

Men vad skulle jag ta mig till utan alla underbara människor
jag har runt omkring mig.. ja, ni betyder verkligen såå
mycket för mig!! :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Till de negativa personerna i min omgivning... *SUCK*...
... bli lite gladare... de mår alla bättre av...

Idag fick jag tillbaka kontraktet påskrivet o klart från hyresvärden
oxå.. det börjar närma sig nu... :)
Spännande, läskigt,roligt, ledsamt... ja you name it.. alla känslor
är nog inblandade....
Nu är F o hämtar flyttkartonger så snart ska de börja fyllas...

1 kommentar:

Hanna sa...

Tösan! Nu äre dax för uppdatering, länge sen du skrev :) tack för prommisen rara du! Puss