torsdag 19 mars 2009

Oj, förlåt..har varit lite dålig på o skriva nått här..
men VÅREN har ju kommit så man vill ju bara va
ute o njuta av solen!!:)

Igår köptes det biljetter till Scotts.. ska bli riktigt kul=)
Igår va vi även o firade Natalie som fyllde 12år..ja
jösses.. dagarna går fort..nej,jag menar åren går fort :)

Igår fm va vi även ute i sjukhusparken med Karin o
Alwin. Vi hade planerat att små killarna skulle leka
lite ihop.. första missen va ju o komma dit samtidigt som
en förskoleklass.. o sen drog ju grabbarna åt motsatt håll..
ha,ha.. så det kan gå... men trevligt var det, o Isac somnade
som en stock sen..

På kvällen va jag ute o gick en sväng med Tiina.. hon stackarn
mådde inte alls bra.. men vi tog oss runt o hem iaf.
Jag hade oxå sååå ont i magen igår.. inte magsjuka ont..men
så som jag haft ett längre tag nu, så jag gick o la mig tidigt igår
o somnade som en stock...

Men sen så räckte sömnen inte riktigt till hela natten, så jag vaknade
halv 6 o va såå pigg o mådde bättre. Så jag skuttade iväg från
sängen o tog en liten promenad till solariet.. *nice*..
sen var det bara hem o slänga i sig frukost för sen var det dags för
en långpromenad med Louise o hennes lilla son.
Riktigt härligt var det! På vägen hem passerade jag Isacs dagis..
o då ser jag min lilla älskling gå runt för sig själv på gården o
stryka sig längs med träden som är där.. Min lilla plutt...
ville springa o krama om honom..

Nu är maten klar.. *kurr i magen*
sen är det jobb,jobb,jobb ikväll...

Inga kommentarer: