söndag 8 mars 2009

Mmm.. sitter o lyssnar på en superhärlig låt...
Guru Josh Project - Infinity.. så bra!!!
Va me Tiina en sväng på Harrys igår kväll.. o vi
väntade o väntade hela kvällen att den låten skulle
komma så vi kunde dansa loss riktigt ordentligt..
men det va rätt usel musik där igår, så när vi väl
stod i toakön hörde vi bekanta toner..så det va bara
överge toabesöket o inta dansgolvet istället ;)

Jag skulle ju upp o jobba imorse.. ha,ha.. nice...
hade ju gärna legat kvar i sängen...
men nope... o vid lunchen så hann tröttheten ikapp
mig.. vi har rätt lite o göra på jobbet just nu, sen hade vi
precis ätit mat... i mörker.. jag höll på o somna..!! Ha,ha..
då fick mina arbetskamrater sig ett gott skratt:)
Men det bjuder jag på ;)

Jag försöker peppa mig själv o få fram lite energi för
o köra ett skivstång/konditions passom en stund...
spännande... inte just nu,men när man väl kommer igång så
går det nog utmärkt.

Ooh, nu kommer min bäbis hem!!

1 kommentar:

Tiina sa...

Skratt.. ladda på du för det lär behövas!! :-) Skrattade gott när jag läste om "Infinity" låten.. just då.. precis vid kön så rusar vi ner till dansgolvet för att svänga loss lite! Men fasiken.. det var ju kul ändå.. trots en usel DJ.. men Ullis var ju glad (den gamla tanten) *fniss*... Försöker ladda jag med nu.. till träning och allt!! Puss puss...